Projektni prijedlog sastoji se od rečenica, činjenica i grafika. Znanost dokazuje da se ljudski mozak na njih odaziva samo s jednim moždanim predjelom.

S druge strane postoje dokazi da se prilikom čitanja priče istovremeno aktivira čak 7 moždanih područja. Trend „storytelling“-a (pripovijedanje priča) je stoga prisutan i u EU inovacijskim projektnim prijedlozima. Evaluator se sa zanimljivom projektnom pričom poistovjeti više nego sa suhoparnim tekstom, formulira se duboka veza, te posljedično i bolja ocjena projekta.

Elementi uspješne projektne priče

#1 Zaplet

Svaki projektni prijedlog mora se temeljiti na kontekstu – pozadini koju donosite u projekt. Identificirajte problem kojeg rješavate sa svojim produktom, potkrijepite ga sa statističkim podacima. Navedite protekle istraživačko-razvojne aktivnosti. S prikazom analize konkurencije izrazite svoju širinu i poznavanje vanjskog događanja.

#2 Likovi

Naklonost evaluatora možete dobiti i prikazom vaših dosadašnjih uspješnih priča i njihovih pozitivnih efekata. Predstavite ekipu koja će provoditi projekt, posebice njihova specifična dostignuća, iskustvo i edukaciju.

#3 Stil pisanja

Uvažavajte strukturu projektnog prijedloga i smjernice za popunjavanje poglavlja, ali istovremeno osigurajte  unikatnost te autentičnost sadržaja – uključite izjave s preporukama prvih kupaca, simbolizam i analogije. Ukoliko, recimo, razvijate rješenje za povećanje proizvodne učinkovitost, koja može uštedjeti do 460.000 kg ulaznog materijala godišnje, navedena brojka čitatelju ne znači puno. No, ukoliko istaknemo da je ta težina jednaka masi 1.000 punih kamiona, učinak je puno lakše razumjeti.

#4 Sretan kraj

Planirajte uspješnu budućnost vašeg rješenja – predložite nacrt eksploatacije i komercijalizacije. Prikažite da je razvoj inovacije u skladu sa strategijom poduzeća i da uspješno dopunjuje (nadograđuje) vaše dosadašnje aktivnosti.

#5 Hrabrost

Nekoć davno, „Google“ su bila samo dva studenta sa Stanforda koji su dijelili pizzu i algoritam. Danas se radi o globalno najinovativnijem poduzeću po izboru eminentnog Boston Consulting Group-a. To je samo jedno od rješenja koja su, usprkos tome što su nastala iz jednostavne priče, promijenile živote Zemljana. Zašto ne bi vašu priču podijelili i vi? Pišite nam na info@tiko-pro.hr.

Izvori: https://www.pensar.co.uk/blog/tell-origin-story-art-brand-storytelling

https://www.forbes.com/sites/louiscolumbus/2019/03/24/the-most-innovative-companies-of-2019-according-to-bcg/#514286f1486d

https://enigma.swiss/en/blog/what-is-business-storytelling/

By |2019-09-06T09:38:21+00:00September 6th, 2019|Novosti|0 Comments